George Floyd'un ölümüyle suçlanan polisi Derek Chauvin'in kefaletle serbest bırakıldığı bildirildi.

George Floyd'un ölümüyle suçlanan polisin 1 milyon dolar kefaletle serbest bırakıldığı bildirildi.
İBB Başkanı İmamoğlu, çöp gazını enerjiye dönüştürecek tesisi tanıttı: Tesis 465 bin hanenin elektrik tüketimine karşılık gelecek ve 26 yılda 776 milyon dolar kazanç sağlayacak.

Eskiden metan gazı sıkışır çöplüklerde patlama olurdu, felaket haberleri okurduk. Şimdi çöpten bile enerji üretiliyor, helal olsun.
Apple şirketi Eski telefon modellerini bilinçli şekilde yavaşlattığı iddiası üzerine açılan davada 500 milyon dolar ödemeyi kabul etti, iPhone 6, 6S, 7 ve SE model telefona sahip müşterilerine talepte bulunmaları halinde 25 dolar ödemede yapacak. (Sputnik)