MEB,kronik hastalığı bulunan ilkokul ve ortaokul öğrencilerinin e-Nabız Sistemi'nden veya Sağlık Bakanlığınca belirlenecek diğer usullerle alacakları belge ile okul müdürlüklerine başvurmaları halinde,eğitimlerini salgın süresince uzaktan eğitim ile sürdürebileceklerini bildirdi.
Ankara'da Kovid-19 pozitif sağlık çalışanı sayısının 799'a yükseldiği belirtiliyor.